Direktlänk till inlägg 23 september 2019

Jag gör inte vad jag bör

Av Charlotte - 23 september 2019 10:52

 

Sitter i soffan med ett glas citronvatten (och sugrör förstås), Wahlgrens värld går på tv:n i bakgrunden och dessutom är jag hundvakt. Att sitta och blogga är egentligen det sista jag ska göra nu, egentligen borde jag göra färdigt mina Svenska uppgifter och plugga Matte. Jag ligger efter så mycket, redan efter en månad på plugget. Goosh!


Jag är vrålhungrig, men eftersom jag testar på 16:8 blandad med 5:2 dieten, så får jag inte äta förrän kl 12. Då ska jag iväg och luncha med syrran och våran moster. I helgen har jag fuskat, vilket reulterade att på dagens vägning hade jag gått upp 0,8 kg. Inte bra... Ikväll ska jag ta en promenad på minst 5 km, efter en cykeltur på minst 1 mil. Jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra än. Jag kan göra ett eget inlägg där jag förklarar hur jag lägger upp min diet och träning mm. 

 
 
Charlotte

Charlotte

1 oktober 2019 17:11

Jösses det här bara måste jag kommentera, ser ni mitt stavfel på "promenad på minst 5 km, efter en cykeltur på minst 1 mil".
SÅ HURTIG ÄR JAG INTE! (än) haha. Det ska stå "eller" istället för "efter".

Visst kan jag redigera inlägget, men det får vara kvar med denna kommentar...

http://mavich.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte - 11 november 2019 11:13

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Livet rullar på i jämn takt hos mig. Jag sitter just nu i folkhögskolan på en lektion och har tråkigt. Då läraren måste ha samtal med alla individuellt så får vi andra göra vad vi vill, så jag valde att blogga ...

Av Charlotte - 26 oktober 2019 10:18


På söndag ställer vi om klockorna. Jag sitter och begrundar Facebook kommentarer, åsikterna går verkligen isär. Vilket är bäst, sommar eller vintertid? Många menar på att man får ju en timmes sovmorgon. En del menar på att människan behöver ljuset på...

Av Charlotte - 23 oktober 2019 16:32


  Idag har jag testat att göra Knorrs Lasagnette med vegofärs. Det ska bli intressant hur resultatet blir, just nu står formen i ugnen.   Jag längtar så tills på lördag, då är det Halloweenfest hemma hos mig! Jag vet att det är en helg för tid...

Av Charlotte - 23 oktober 2019 01:43

Åh, jag hittade en jättebra bloggidé som jag ska skiva nu, saker om mig från a till ö. Jag kommer säkerligen inte lyckas med hela alfabetet, men jag ska göra så gott jag kan. Here we go! (Idén är självklart godkänd att kopiera).   Arbetslös.  B...

Av Charlotte - 17 oktober 2019 12:14

Fyfan vilken plåga jag är i nu känner jag. Min favoritmat är i matsalen och jag kan inte köpa något. Kålpudding och Rödspätta med reumoladsås, doften får min mage att kurra högre en surret av alla som sitter och äter där inne, haha. Sitter med en fla...

Kopiering förbjuden

Kopiering av mina bilder är inte tillåtet utan mitt godkännande!

Presentation


Hej och välkommen hit! Jag är en 24 årig tjej som pluggar till undersköterska. Denna blogg handlar om mig och mitt liv i bra och dåliga stunder. Jag kallar mig hobbyfotograf och jag älskar djur & natur.

Min kamerautrustning hittar du längre ner i menyn. Har du tankar, funderingar eller bara vill skriva får du gärna kommentera. Vill du gilla ett inlägg kan du klicka på "gilla" nere i högra hörnet av inlägget.

 

Trevlig läsning!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kamerautrustning

Kamera

Canon EOS 80D

Canon EOS 1000D

Huawei P30 Pro

 

Objektiv

Canon 50mm f/1.8 II

Canon 18-55mm f/3.4-5.6

Tamron 70-300 mm f/4-5.6

 

  


Skapa flashcards